I materiali cumposti sò tutti cumminati cù fibre di rinforzu è un materiale plasticu. U rolu di a resina in i materiali cumposti hè cruciale. A scelta di a resina determina una seria di parametri di prucessu caratteristici, alcune proprietà meccaniche è funzionalità (proprietà termiche, infiammabilità, resistenza ambientale, ecc.), e proprietà di a resina sò ancu un fattore chjave per capisce e proprietà meccaniche di i materiali cumposti. Quandu a resina hè selezziunata, a finestra chì determina a gamma di prucessi è e proprietà di u cumpostu hè determinata automaticamente. A resina termoindurente hè un tipu di resina cumunemente adupratu per i cumposti à matrice di resina per via di a so bona fabricabilità. E resine termoindurenti sò guasi esclusivamente liquide o semi-solide à temperatura ambiente, è cuncettualmente sò più simili à i monomeri chì custituiscenu a resina termoplastica chè à a resina termoplastica in u statu finale. Prima chì e resine termoindurenti sianu indurite, ponu esse trasfurmate in varie forme, ma una volta indurite cù agenti induritori, iniziatori o calore, ùn ponu esse modellate di novu perchè si formanu ligami chimichi durante l'indurimentu, rendendu e piccule molecule trasformate in polimeri rigidi reticolati tridimensionali cù pesi moleculari più alti.
Ci sò parechji tippi di resine termoindurenti, e più cumunemente aduprate sò e resine fenoliche,resine epossidiche, resine di bis-cavallu, resine viniliche, resine fenoliche, ecc.
(1) A resina fenolica hè una resina termoindurente precoce cù una bona adesione, una bona resistenza à u calore è proprietà dielettriche dopu a polimerizazione, è e so caratteristiche eccezziunali sò eccellenti proprietà ignifughe, bassa velocità di liberazione di u calore, bassa densità di fume è combustione. U gas liberatu hè menu tossicu. A processabilità hè bona, è i cumpunenti di materiale cumpostu ponu esse fabbricati per stampaggio, avvolgimento, laminazione manuale, spruzzatura è prucessi di pultrusione. Un gran numeru di materiali cumposti à basa di resina fenolica sò aduprati in i materiali di decorazione d'interni di l'aeromobili civili.
(2)Resina epossidicahè una matrice di resina precoce aduprata in e strutture di l'aeromobili. Hè carattarizata da una larga varietà di materiali. Diversi agenti di polimerizazione è acceleratori ponu ottene una gamma di temperature di polimerizazione da a temperatura ambiente à 180 ℃; hà proprietà meccaniche più elevate; Bon tipu di currispundenza di fibre; resistenza à u calore è à l'umidità; eccellente tenacità; eccellente fabricabilità (bona cupertura, viscosità moderata di a resina, bona fluidità, larghezza di banda pressurizzata, ecc.); adatta per u stampaggio in co-polimerizazione generale di grandi cumpunenti; economica. U bon prucessu di stampaggio è l'eccezziunale tenacità di a resina epossidica a facenu occupà una pusizione impurtante in a matrice di resina di i materiali cumposti avanzati.
(3)Resina vinilicahè ricunnisciuta cum'è una di l'eccellenti resine resistenti à a currusione. Pò suppurtà a maiò parte di l'acidi, l'alcali, e soluzioni saline è i forti solventi. Hè largamente aduprata in a fabricazione di carta, l'industria chimica, l'elettronica, u petroliu, u almacenamentu è u trasportu, a prutezzione ambientale, e navi, l'industria di l'illuminazione automobilistica. Hà e caratteristiche di u poliestere insaturatu è di a resina epossidica, cusì hà sia l'eccellenti proprietà meccaniche di a resina epossidica sia e bone prestazioni di prucessu di u poliestere insaturatu. Oltre à una resistenza eccezziunale à a currusione, questu tipu di resina hà ancu una bona resistenza à u calore. Include u tipu standard, u tipu à alta temperatura, u tipu ignifugu, u tipu resistente à l'impattu è altre varietà. L'applicazione di a resina vinilica in a plastica rinforzata cù fibre (FRP) hè principalmente basata nantu à a stesura manuale, in particulare in l'applicazioni anticorrosione. Cù u sviluppu di SMC, a so applicazione in questu sensu hè ancu abbastanza notevule.
(4) A resina di bismaleimide mudificata (chjamata resina di bismaleimide) hè sviluppata per risponde à i requisiti di i novi aerei da caccia per a matrice di resina cumposta. Questi requisiti includenu: cumpunenti grandi è profili cumplessi à 130 ℃ Fabbricazione di cumpunenti, ecc. In paragone cù a resina epossidica, a resina Shuangma hè principalmente carattarizata da una resistenza superiore à l'umidità è à u calore è da una temperatura di funziunamentu elevata; u svantaghju hè chì a fabricabilità ùn hè micca cusì bona cum'è a resina epossidica, è a temperatura di polimerizazione hè alta (polimerizazione sopra à 185 ℃), è richiede una temperatura di 200 ℃. O per un bellu pezzu à una temperatura sopra à 200 ℃.
(5) A resina estere di cianuru (diacustica qing) hà una bassa costante dielettrica (2,8 ~ 3,2) è una tangente di perdita dielettrica estremamente chjuca (0,002 ~ 0,008), alta temperatura di transizione vetrosa (240 ~ 290 ℃), bassa contrazione, bassa assorbimentu di umidità, eccellenti proprietà meccaniche è proprietà di legame, ecc., è hà una tecnulugia di trasfurmazione simile à a resina epossidica.
Attualmente, e resine di cianatu sò aduprate principalmente in trè aspetti: circuiti stampati per digitale à alta velocità è alta frequenza, materiali strutturali di trasmissione d'onda à alte prestazioni è materiali cumposti strutturali à alte prestazioni per l'aerospaziale.
In poche parole, a resina epossidica, e prestazioni di a resina epossidica ùn sò micca solu ligate à e cundizioni di sintesi, ma dipendenu ancu principalmente da a struttura moleculare. U gruppu glicidile in a resina epossidica hè un segmentu flessibile, chì pò riduce a viscosità di a resina è migliurà e prestazioni di u prucessu, ma à u listessu tempu riduce a resistenza à u calore di a resina indurita. I principali approcci per migliurà e proprietà termiche è meccaniche di e resine epossidiche indurite sò u bassu pesu moleculare è a multifunzionalizazione per aumentà a densità di reticolazione è introduce strutture rigide. Benintesa, l'introduzione di una struttura rigida porta à una diminuzione di a solubilità è à un aumentu di a viscosità, chì porta à una diminuzione di e prestazioni di u prucessu di a resina epossidica. Cumu migliurà a resistenza à a temperatura di u sistema di resina epossidica hè un aspettu assai impurtante. Da u puntu di vista di a resina è di l'agente di reticolazione, più gruppi funziunali ci sò, più grande hè a densità di reticolazione. Più alta hè a Tg. Operazione specifica: Aduprate resina epossidica multifunzionale o agente di reticolazione, aduprate resina epossidica di alta purezza. U metudu cumunemente adupratu hè di aghjunghje una certa proporzione di resina epossidica o-metil acetaldeide in u sistema di reticolazione, chì hà un bon effettu è un costu bassu. Più grande hè u pesu moleculare mediu, più stretta hè a distribuzione di u pesu moleculare, è più alta hè a Tg. Operazione specifica: Aduprate una resina epossidica multifunzionale o un agente di polimerizazione o altri metudi cù una distribuzione di pesu moleculare relativamente uniforme.
Cum'è una matrice di resina d'altu rendimentu aduprata cum'è matrice cumposta, e so diverse proprietà, cum'è a processabilità, e proprietà termofisiche è e proprietà meccaniche, devenu risponde à i bisogni di l'applicazioni pratiche. A fabricabilità di a matrice di resina include a solubilità in solventi, a viscosità di fusione (fluidità) è i cambiamenti di viscosità, è i cambiamenti di u tempu di gel cù a temperatura (finestra di prucessu). A cumpusizione di a formulazione di resina è a scelta di a temperatura di reazione determinanu a cinetica di reazione chimica (velocità di polimerizazione), e proprietà reologiche chimiche (viscosità-temperatura versus tempu) è a termodinamica di reazione chimica (esotermica). Diversi prucessi anu esigenze diverse per a viscosità di a resina. In generale, per u prucessu di avvolgimentu, a viscosità di a resina hè generalmente intornu à 500 cPs; per u prucessu di pultrusione, a viscosità di a resina hè intornu à 800 ~ 1200 cPs; per u prucessu d'introduzione di u vacuum, a viscosità di a resina hè generalmente intornu à 300 cPs, è u prucessu RTM pò esse più altu, ma in generale, ùn supererà micca 800 cPs; per u prucessu di prepreg, a viscosità hè necessaria per esse relativamente alta, generalmente intornu à 30000 ~ 50000 cPs. Benintesa, sti requisiti di viscosità sò ligati à e proprietà di u prucessu, di l'attrezzatura è di i materiali stessi, è ùn sò micca statichi. In generale, quandu a temperatura aumenta, a viscosità di a resina diminuisce in a gamma di temperature più basse; tuttavia, quandu a temperatura aumenta, a reazione di polimerizazione di a resina procede ancu, cineticamente parlante, a temperatura A velocità di reazione raddoppia per ogni aumentu di 10 ℃, è sta approssimazione hè sempre utile per stimà quandu a viscosità di un sistema di resina reattiva aumenta finu à un certu puntu di viscosità criticu. Per esempiu, ci vole 50 minuti per un sistema di resina cù una viscosità di 200 cPs à 100 ℃ per aumentà a so viscosità à 1000 cPs, allora u tempu necessariu per u listessu sistema di resina per aumentà a so viscosità iniziale da menu di 200 cPs à 1000 cPs à 110 ℃ hè di circa 25 minuti. A selezzione di i parametri di u prucessu deve tene pienamente contu di a viscosità è di u tempu di gel. Per esempiu, in u prucessu d'introduzione di u vacuum, hè necessariu assicurà chì a viscosità à a temperatura di funziunamentu sia in a gamma di viscosità richiesta da u prucessu, è a durata di conservazione di a resina à sta temperatura deve esse abbastanza longa per assicurà chì a resina possa esse impurtata. In riassuntu, a selezzione di u tipu di resina in u prucessu d'iniezione deve tene contu di u puntu di gel, di u tempu di riempimentu è di a temperatura di u materiale. Altri prucessi anu una situazione simile.
In u prucessu di stampaggio, a dimensione è a forma di a parte (stampu), u tipu di rinforzu è i parametri di u prucessu determinanu a velocità di trasferimentu di calore è u prucessu di trasferimentu di massa di u prucessu. A resina polimerizza u calore esotermicu, chì hè generatu da a furmazione di ligami chimichi. Più ligami chimichi si formanu per unità di vulume per unità di tempu, più energia hè liberata. I coefficienti di trasferimentu di calore di e resine è di i so polimeri sò generalmente abbastanza bassi. A velocità di rimozione di u calore durante a polimerizazione ùn pò micca currisponde à a velocità di generazione di calore. Queste quantità incrementali di calore facenu chì e reazioni chimiche procedanu à un ritmu più veloce, risultendu in più Questa reazione autoaccelerata porterà eventualmente à una rottura per stress o à a degradazione di a parte. Questu hè più prominente in a fabricazione di parti cumposite di grande spessore, è hè particularmente impurtante ottimizà u percorsu di u prucessu di polimerizzazione. U prublema di u "superamentu di a temperatura" lucale causatu da l'alta velocità esotermica di polimerizzazione di prepreg, è a differenza di statu (cum'è a differenza di temperatura) trà a finestra di prucessu globale è a finestra di prucessu lucale sò tutti dovuti à cumu cuntrullà u prucessu di polimerizzazione. L'"uniformità di a temperatura" in a parte (in particulare in a direzzione di u spessore di a parte), per ottene l'"uniformità di a temperatura" dipende da a disposizione (o l'applicazione) di alcune "tecnologie unitarie" in u "sistema di fabricazione". Per e parti sottili, postu chì una grande quantità di calore serà dissipata in l'ambiente, a temperatura aumenta pianu pianu, è qualchì volta a parte ùn serà micca cumpletamente indurita. In questu mumentu, hè necessariu applicà calore ausiliariu per cumpletà a reazione di reticolazione, vale à dì, u riscaldamentu cuntinuu.
A tecnulugia di furmazione di materiale cumpostu senza autoclave hè relativa à a tecnulugia tradiziunale di furmazione in autoclave. In generale, qualsiasi metudu di furmazione di materiale cumpostu chì ùn usa micca equipaggiamenti in autoclave pò esse chjamatu tecnulugia di furmazione senza autoclave. . Finu à avà, l'applicazione di a tecnulugia di stampaggio senza autoclave in u campu aerospaziale include principalmente e seguenti direzzione: tecnulugia di prepreg senza autoclave, tecnulugia di stampaggio liquidu, tecnulugia di stampaggio per compressione prepreg, tecnulugia di polimerizzazione à microonde, tecnulugia di polimerizzazione à fasciu elettronicu, tecnulugia di furmazione di fluidi à pressione equilibrata. Trà queste tecnulugie, a tecnulugia di prepreg OoA (Outof Autoclave) hè più vicina à u prucessu tradiziunale di furmazione in autoclave, è hà una vasta gamma di fundazioni di prucessu di posa manuale è automatica, dunque hè cunsiderata cum'è un tessutu non tissutu chì hè prubabile di esse realizatu à grande scala. Tecnulugia di furmazione in autoclave. Una ragione impurtante per aduprà un'autoclave per pezzi cumposti d'alte prestazioni hè di furnisce una pressione sufficiente à u prepreg, più grande di a pressione di vapore di qualsiasi gas durante a polimerizzazione, per inibisce a furmazione di pori, è questu hè u prepreg OoA A principale difficultà chì a tecnulugia hà bisognu di superà. S'ellu si pò cuntrullà a porosità di a parte sottu pressione di u vacuum è s'ellu si pò ghjunghje à e prestazioni di u laminatu polimerizatu in autoclave hè un criteriu impurtante per valutà a qualità di u prepreg OoA è di u so prucessu di stampaggio.
U sviluppu di a tecnulugia di prepreg OoA hà inizialmente urighjinatu da u sviluppu di a resina. Ci sò trè punti principali in u sviluppu di resine per prepreg OoA: unu hè di cuntrullà a porosità di e parti stampate, cum'è l'usu di resine polimerizzate per reazione d'addizione per riduce i volatili in a reazione di polimerizazione; u secondu hè di migliurà e prestazioni di e resine polimerizzate per ottene e proprietà di a resina furmate da u prucessu di autoclave, cumprese e proprietà termiche è e proprietà meccaniche; u terzu hè di assicurà chì u prepreg abbia una bona fabricabilità, cum'è assicurà chì a resina possa scorrere sottu un gradiente di pressione atmosferica, assicurà chì abbia una longa vita di viscosità è un tempu di temperatura ambiente sufficiente fora, ecc. I pruduttori di materie prime realizanu a ricerca è u sviluppu di materiali secondu i requisiti di cuncepimentu specifici è i metudi di prucessu. E direzzione principali devenu include: migliurà e proprietà meccaniche, aumentà u tempu esternu, riduce a temperatura di polimerizazione è migliurà a resistenza à l'umidità è à u calore. Alcuni di sti miglioramenti di prestazioni sò cunflittuali, cum'è l'alta tenacità è a polimerizazione à bassa temperatura. Avete bisognu di truvà un puntu di equilibriu è cunsiderallu cumpletamente!
In più di u sviluppu di a resina, u metudu di fabricazione di u prepreg prumove ancu u sviluppu di l'applicazione di u prepreg OoA. U studiu hà trovu l'impurtanza di i canali di vuoto prepreg per a fabricazione di laminati à porosità zero. Studi successivi anu dimustratu chì i prepreg semi-impregnati ponu migliurà efficacemente a permeabilità à i gasi. I prepreg OoA sò semi-impregnati di resina, è e fibre secche sò aduprate cum'è canali per i gasi di scaricu. I gasi è i volatili implicati in a polimerizazione di a parte ponu esse espulsi attraversu canali in modu tale chì a porosità di a parte finale sia <1%.
U prucessu di insaccatura à u vacuum appartene à u prucessu di furmazione senza autoclave (OoA). In breve, hè un prucessu di stampaggio chì sigilla u pruduttu trà u stampu è u saccu à u vacuum, è pressurizza u pruduttu per via di u vacuum per rende u pruduttu più compactu è cù migliori proprietà meccaniche. U principale prucessu di fabricazione hè
Prima, un agente distaccante o una tela distaccante hè applicata à u stampu di layup (o foglia di vetru). U prepreg hè ispezionatu secondu u standard di u prepreg utilizatu, cumprese principalmente a densità superficiale, u cuntenutu di resina, a materia volatile è altre informazioni di u prepreg. Tagliate u prepreg à a misura. Quandu si taglia, fate attenzione à a direzzione di e fibre. In generale, a deviazione di a direzzione di e fibre deve esse inferiore à 1°. Numerate ogni unità di blanking è registrate u numeru di prepreg. Quandu si mettenu i strati, i strati devenu esse posti in stretta cunfurmità cù l'ordine di layup richiestu nantu à u fogliu di registrazione di layup, è u film PE o a carta distaccante devenu esse cunnessi longu a direzzione di e fibre, è e bolle d'aria devenu esse cacciate longu a direzzione di e fibre. U raschiatore sparghje u prepreg è u raschia u più pussibule per caccià l'aria trà i strati. Quandu si mette, qualchì volta hè necessariu di splicing prepregs, chì devenu esse splicing longu a direzzione di e fibre. In u prucessu di splicing, si deve ottene una sovrapposizione è menu sovrapposizioni, è e cuciture di splicing di ogni stratu devenu esse sfalsate. In generale, u spaziu di splicing di u prepreg unidirezionale hè u seguente. 1 mm; u prepreg intrecciatu hè solu permessu di sovrappone, micca di splicing, è a larghezza di sovrapposizione hè 10 ~ 15 mm. Dopu, fate attenzione à a pre-compattazione à u vacuum, è u spessore di u pre-pompaggio varia secondu i diversi requisiti. U scopu hè di scaricà l'aria intrappulata in u layup è i volatili in u prepreg per assicurà a qualità interna di u cumpunente. Dopu ci hè a stesura di materiali ausiliari è l'insaccamentu à u vacuum. Sigillatura è polimerizazione di i sacchetti: L'ultimu requisitu hè di ùn pudè perde aria. Nota: U locu induve ci hè spessu perdite d'aria hè a giuntura di sigillatura.
Pruducemu ancuroving direttu in fibra di vetru,tappetini in fibra di vetru, maglia di fibra di vetru, èroving tissutu in fibra di vetru.
Cuntatta ci :
Numeru di telefunu: +8615823184699
Numeru di telefunu: +8602367853804
Email:marketing@frp-cqdj.com
Data di publicazione: 23 di maghju 2022