In a nostra pruduzzione, cuntinuufibra di vetruI prucessi di pruduzzione sò principalmente dui tipi di prucessu di trafilatura di crogiolu è prucessu di trafilatura di fornu di piscina. Attualmente, a maiò parte di u prucessu di trafilatura di filu di fornu di piscina hè adupratu nantu à u mercatu. Oghje, parlemu di sti dui prucessi di trafilatura.
1. Prucessu di Disegnu di Crucible Far
U prucessu di trafilatura di u crucible hè un tipu di prucessu di stampaggio secundariu, chì hè principalmente di scaldà a materia prima di vetru finu à ch'ella sia fusa, è dopu fà di u liquidu fusu un ughjettu sfericu. E palle risultanti sò fuse di novu è tirate in filamenti. Tuttavia, questu metudu hà ancu i so difetti chì ùn ponu esse ignorati, cum'è una grande quantità di cunsumu in a pruduzzione, prudutti instabili è bassi rendimenti. A ragione ùn hè micca solu perchè a capacità inerente di u prucessu di trafilatura di u crucible hè chjuca, u prucessu ùn hè micca faciule d'esse stabile, ma hà ancu una grande relazione cù a tecnulugia di cuntrollu à l'inversu di u prucessu di pruduzzione. Dunque, per avà, u pruduttu cuntrullatu da u prucessu di trafilatura di u crucible, a tecnulugia di cuntrollu hà l'impattu più significativu nantu à a qualità di u pruduttu.
Diagramma di flussu di u prucessu di fibra di vetru
In generale, l'uggetti di cuntrollu di u crucible sò principalmente divisi in trè aspetti: cuntrollu di l'elettrofusione, cuntrollu di a piastra di perdita è cuntrollu di l'aghjunta di palla. In u cuntrollu di l'elettrofusione, e persone generalmente utilizanu strumenti di corrente costante, ma alcuni utilizanu u cuntrollu di tensione costante, tramindui accettabili. In u cuntrollu di a piastra di perdita, e persone utilizanu soprattuttu u cuntrollu di a temperatura costante in a vita quotidiana è in a pruduzzione, ma alcuni utilizanu ancu u cuntrollu di a temperatura costante. Per u cuntrollu di a palla, e persone sò più propensi à u cuntrollu di a palla intermittente. In a pruduzzione quotidiana di e persone, questi trè metudi sò sufficienti, ma perfili di fibra di vetru Cù esigenze particulari, sti metudi di cuntrollu anu sempre qualchi difetti, cum'è a precisione di cuntrollu di a corrente è a tensione di a piastra di perdita ùn hè micca faciule da capisce, a temperatura di a boccola fluttua assai, è a densità di u filatu pruduttu fluttua assai. O certi strumenti d'applicazione in u campu ùn sò micca bè cumminati cù u prucessu di pruduzzione, è ùn ci hè micca un metudu di cuntrollu miratu basatu annantu à e caratteristiche di u metudu di u crogiolu. O hè propensu à fallimentu è a stabilità ùn hè micca assai bona. L'esempii sopra mostranu a necessità di un cuntrollu precisu, una ricerca attenta è sforzi per migliurà a qualità di i prudutti in fibra di vetru in a pruduzzione è a vita.
1.1. Ligami principali di a tecnulugia di cuntrollu
1.1.1. Cuntrollu di l'elettrofusione
Prima di tuttu, hè necessariu assicurà chjaramente chì a temperatura di u liquidu chì scorre in a piastra di fuga resti uniforme è stabile, è assicurà a struttura curretta è raghjonevule di u crogiolu, a dispusizione di l'elettrodi, è a pusizione è u metudu di aghjunghje a palla. Dunque, in u cuntrollu di l'elettrofusione, a cosa più impurtante hè di assicurà a stabilità di u sistema di cuntrollu. U sistema di cuntrollu di l'elettrofusione adotta un controller intelligente, un trasmettitore di corrente è un regulatore di tensione, ecc. Sicondu a situazione attuale, u strumentu cù 4 cifre efficaci hè adupratu per riduce u costu, è a corrente adotta u trasmettitore di corrente cù un valore efficace indipendente. In a pruduzzione attuale, secondu l'effettu, in l'usu di stu sistema per u cuntrollu di corrente costante, nantu à a basa di cundizioni di prucessu più mature è raghjonevuli, a temperatura di u liquidu chì scorre in u serbatoiu di liquidu pò esse cuntrullata in ± 2 gradi Celsius, dunque a ricerca hà trovu chì pò esse cuntrullata. Hà una bona prestazione è hè vicinu à u prucessu di trafilatura di u filu di u fornu di a piscina.
1.1.2. Cuntrollu di a piastra cieca
Per assicurà u cuntrollu efficace di a piastra di perdita, i dispusitivi utilizati sò tutti à temperatura è pressione custanti è relativamente stabili in natura. Per fà chì a putenza di uscita ghjunghje à u valore richistu, hè utilizatu un regulatore cù prestazioni megliu, chì rimpiazza u tradiziunale ciclu di trigger di tiristori regulabile; per assicurà chì a precisione di a temperatura di a piastra di perdita sia alta è chì l'ampiezza di l'oscillazione periodica sia chjuca, hè utilizatu un controller di temperatura à 5 bit cù alta precisione. L'usu di un trasformatore RMS indipendente d'alta precisione assicura chì u signale elettricu ùn sia micca distorto ancu durante u cuntrollu di a temperatura custante, è u sistema hà un statu stabile altu.
1.1.3 Cuntrollu di a palla
In a pruduzzione attuale, u cuntrollu intermittente di l'aghjunta di palla di u prucessu di trafilatura di u filu di u crucible hè unu di i fattori più impurtanti chì affettanu a temperatura in a pruduzzione nurmale. U cuntrollu periodicu di l'aghjunta di palla romperà l'equilibriu di temperatura in u sistema, pruvucendu a rottura di l'equilibriu di temperatura in u sistema torna è torna è riaggiustamentu torna è torna, rendendu a fluttuazione di temperatura in u sistema più grande è a precisione di a temperatura difficiule da cuntrullà. In quantu à cumu risolve è migliurà u prublema di a carica intermittente, diventà una carica cuntinua hè un altru aspettu impurtante per migliurà è migliurà a stabilità di u sistema. Perchè se u metudu di cuntrollu di u liquidu di u fornu hè più caru è ùn pò esse pupularizatu in a pruduzzione è a vita di ogni ghjornu, a ghjente hà fattu grandi sforzi per innovà è presentà un novu metudu. U metudu di a palla hè cambiatu in aghjunta cuntinua di palla non uniforme. , pudete superà i difetti di u sistema originale. Durante a trafilatura di u filu, per riduce a fluttuazione di temperatura in u fornu, u statu di cuntattu trà a sonda è a superficia di u liquidu hè cambiatu per aghjustà a velocità di aghjunghje a palla. Attraversu a prutezzione di l'allarme di u misuratore di output, u prucessu di aghjunghje a palla hè garantitu per esse sicuru è affidabile. Una regulazione precisa è adatta di alta è bassa velocità pò assicurà chì e fluttuazioni di u liquidu sianu mantenute chjuche. Attraversu queste trasfurmazioni, hè assicuratu chì u sistema pò fà fluttuà u numeru di filati à altu numeru in un picculu intervallu sottu à a modalità di cuntrollu di tensione costante è corrente costante.
2. Prucessu di trafilatura di filu di fornu di piscina
A principale materia prima di u prucessu di trafilatura di u filu di u fornu di piscina hè a pirofillite. In u fornu, a pirofillite è altri ingredienti sò riscaldati finu à ch'elli sò fusi. A pirofillite è altre materie prime sò riscaldate è fuse in una suluzione di vetru in u fornu, è dopu trafilate in seta. A fibra di vetru prodotta da questu prucessu rapprisenta digià più di u 90% di a pruduzzione mundiale tutale.
2.1 Prucessu di trafilatura di u filu di u fornu di a piscina
U prucessu di trafilatura di filu in u fornu à piscina hè chì e materie prime in massa entranu in a fabbrica, è dopu diventanu materie prime qualificate attraversu una seria di prucessi cum'è a frantumazione, a pulverizazione è a vagliatura, è dopu trasportate à u grande silo, pesate in u grande silo, è mischiate l'ingredienti uniformemente, dopu esse state trasportate à u silo di a testa di u fornu, è dopu u materiale di batch hè alimentatu in u fornu di fusione di l'unità da l'alimentatore à coclea per esse scioltu è trasfurmatu in vetru fusu. Dopu chì u vetru fusu hè scioltu è scorre fora di u fornu di fusione di l'unità, entra immediatamente in u passaghju principale (chjamatu ancu di chiarificazione è omogeneizazione o passaghju di regulazione) per una ulteriore chiarificazione è omogeneizazione, è dopu passa per u passaghju di transizione (chjamatu ancu u passaghju di distribuzione) è u passaghju di travagliu (cunnisciutu ancu cum'è canale di furmazione), scorre in a scanalatura, è scorre fora attraversu parechje file di boccole porose di platinu per diventà fibre. Infine, hè raffreddato da un refrigeratore, rivestito da un oliatore monofilamentu, è dopu tirato da una macchina rotativa di trafilatura di filu per fà unroving di fibra di vetrubobina.
3. Diagramma di flussu di prucessu
4. Attrezzatura di prucessu
4.1 Preparazione di polvere qualificata
E materie prime in massa chì entranu in fabbrica devenu esse schiacciate, pulverizate è vagliate in polveri qualificate. Attrezzatura principale: frantoio, vaglio vibrante meccanicu.
4.2 Preparazione di u batch
A linea di pruduzzione di batch hè cumposta da trè parti: sistema di trasportu è alimentazione pneumatica, sistema di pesatura elettronica è sistema di trasportu di miscelazione pneumatica. Attrezzatura principale: sistema di alimentazione cù trasportu pneumaticu è sistema di trasportu di pesatura è miscelazione di materiale in batch.
4.3 Fusione di u vetru
U cusì dettu prucessu di fusione di u vetru hè u prucessu di selezziunà ingredienti adatti per fà u liquidu di vetru per riscaldamentu à alta temperatura, ma u liquidu di vetru mintuvatu quì deve esse uniforme è stabile. In a pruduzzione, a fusione di u vetru hè assai impurtante, è hà una relazione assai stretta cù a pruduzzione, a qualità, u costu, u rendimentu, u cunsumu di carburante è a vita di u fornu di u pruduttu finitu. Attrezzatura principale: fornu è equipaggiamentu di u fornu, sistema di riscaldamentu elettricu, sistema di combustione, ventilatore di raffreddamentu di u fornu, sensore di pressione, ecc.
4.4 Furmazione di fibre
U stampaggio di fibre hè un prucessu in u quale u liquidu di vetru hè trasfurmatu in fili di fibra di vetru. U liquidu di vetru entra in a piastra di perdita porosa è scorre fora. Attrezzatura principale: stanza di furmazione di fibre, macchina di trafilatura di fibre di vetru, fornu di asciugatura, boccola, dispositivu di trasportu automaticu di tubi di filatu crudu, avvolgitore, sistema di imballaggio, ecc.
4.5 Preparazione di l'agente di dimensionamentu
L'agente di dimensionamentu hè preparatu cù emulsione epossidica, emulsione di poliuretanu, lubrificante, agente antistaticu è diversi agenti di accoppiamentu cum'è materie prime è aghjunghjendu acqua. U prucessu di preparazione deve esse riscaldatu da vapore incamiciatu, è l'acqua deionizzata hè generalmente accettata cum'è acqua di preparazione. L'agente di dimensionamentu preparatu entra in u serbatoiu di circulazione attraversu u prucessu stratu per stratu. A funzione principale di u serbatoiu di circulazione hè di circulà, ciò chì pò fà chì l'agente di dimensionamentu sia riciclatu è riutilizatu, risparmià materiali è prutege l'ambiente. Attrezzatura principale: Sistema di distribuzione di l'agente bagnante.
5. Fibra di vetruprutezzione di sicurezza
Fonte di polvere ermetica: principalmente a tenuta d'aria di e macchine di pruduzzione, cumprese a tenuta d'aria generale è a tenuta d'aria parziale.
Eliminazione di a polvere è ventilazione: Prima, deve esse sceltu un spaziu apertu, è dopu deve esse installatu un dispositivu di eliminazione di l'aria di scaricu è di a polvere in questu locu per scaricà a polvere.
Funzionamentu umidu: U cusì dettu funziunamentu umidu hè di furzà a polvera à esse in un ambiente umitu, pudemu bagnà u materiale in anticipu, o spruzzà acqua in u spaziu di travagliu. Quessi metudi sò tutti benefichi per riduce a polvera.
Prutezzione persunale: A rimuzione di a polvera da l'ambiente esternu hè assai impurtante, ma a vostra propria prutezzione ùn pò esse trascurata. Quandu travagliate, portate vestiti protettivi è maschere antipolvere secondu i bisogni. Una volta chì a polvera vene in cuntattu cù a pelle, sciacquate subitu cù acqua. Se a polvera entra in l'ochji, deve esse effettuatu un trattamentu d'urgenza, è dopu andate subitu à l'uspidale per assistenza medica. , è fate attenzione à ùn inalà a polvera.
Cuntatta ci :
Numeru di telefunu: +8615823184699
Numeru di telefunu: +8602367853804
Email:marketing@frp-cqdj.com
Data di publicazione: 29 di ghjugnu di u 2022