Agente di liberazionehè una sustanza funziunale chì agisce cum'è interfaccia trà un stampu è u pruduttu finitu. L'agenti distaccanti sò chimicamente resistenti è ùn si dissolvenu micca quandu sò in cuntattu cù diversi cumpunenti chimichi di resina (in particulare stirene è amine). Possedenu ancu resistenza à u calore è à u stress, rendenduli menu propensi à decompone si o à usurassi. L'agenti distaccanti aderiscenu à u stampu senza trasferisce si à e parti trasfurmate, assicurendu chì ùn interferiscenu micca cù a pittura o altre operazioni di trasfurmazione secundaria. Cù u rapidu sviluppu di prucessi cum'è u stampaggio à iniezione, l'estrusione, a calandratura, u stampaggio à compressione è a laminazione, l'usu di agenti distaccanti hè aumentatu significativamente. In termini simplici, un agente distaccante hè un rivestimentu d'interfaccia applicatu à e superfici di dui oggetti chì tendenu à attaccà si. Permette à e superfici di separassi facilmente, di stà lisce è di stà pulite.
Applicazioni di l'agenti di liberazione
Agenti di liberazionesò largamente usati in varie operazioni di stampaggio, cumprese a fusione di metalli, a schiuma di poliuretanu è l'elastomeri, e plastiche rinforzate cù fibra di vetru, i termoplastici stampati à iniezione, i fogli furmati à u vacuum è i profili estrusi. In u stampaggio, altri additivi plastichi cum'è i plastificanti migranu qualchì volta versu l'interfaccia. In tali casi, hè necessariu un agente di distaccu superficiale per rimuoverli.

Classificazione di l'agenti di liberazione
Per usu:
Agenti di liberazione interna
Agenti di liberazione esterna
Per durabilità:
Agenti di distaccu cunvinziunali
Agenti di distaccu semipermanenti
Per forma:
Agenti di rilascio à base di solventi
Agenti di rilascio à base d'acqua
Agenti di rilascio senza solventi
Agenti di liberazione di polvere
Agenti di distaccu in pasta
Per sustanza attiva:
① Serie di silicone - principalmente cumposti di silossanu, oliu di silicone, oliu di silicone ramificatu à resina di silicone metilica, oliu di silicone metilica, oliu di silicone metilica emulsionatu, oliu di silicone metilica chì cuntene idrogenu, grassu di silicone, resina di silicone, gomma di silicone, soluzione di toluene di gomma di silicone
② Serie di cera - paraffina vegetale, animale, sintetica; paraffina microcristallina; cera di polietilene, ecc.
③ Serie di fluoru - a megliu prestazione d'isolamentu, contaminazione minima di muffa, ma costu elevatu: politetrafluoroetilene; polvere di fluororesina; rivestimenti di fluororesina, ecc.
④ Serie di tensioattivi - sapone metallicu (anionicu), derivati EO, PO (non ionichi)
⑤ Serie di polveri inorganiche - talcu, mica, caolinu, argilla bianca, ecc.
⑥ Serie di polietere - miscele di polietere è olii grassi, bona resistenza à u calore è à i chimichi, aduprata principalmente in certe industrie di a gomma cù restrizioni d'oliu di silicone. Costu più altu paragunatu à a serie d'oliu di silicone.
Requisiti di prestazione per l'agenti di rilascio
A funzione di un agente distaccante hè di separà senza intoppi u pruduttu induritu è stampatu da u stampu, risultendu in una superficia liscia è uniforme nantu à u pruduttu è assicurendu chì u stampu pò esse adupratu parechje volte. I requisiti di prestazione specifichi sò i seguenti:
Proprietà di liberazione (Lubricità):
L'agente di distaccu deve furmà una pellicola fina uniforme è assicurà chì ancu l'articuli stampati di forma cumplessa anu dimensioni precise.
Bona Durabilità di Liberazione:
L'agente distaccante deve mantene a so efficacia dopu à parechji usi senza bisognu di una riapplicazione frequente.
Superficie liscia è estetica:
A superficia di u pruduttu stampatu deve esse liscia è esteticamente piacevule, senza attirà a polvere per via di l'appiccicosità di l'agente distaccante.
Eccellente compatibilità di post-elaborazione:
Quandu l'agente di distaccu si trasferisce à u pruduttu stampatu, ùn deve micca influenzà negativamente i prucessi successivi cum'è a galvanoplastia, a stampa à caldu, a stampa, u rivestimentu o l'incollaggio.
Facilità d'applicazione:
L'agente di distaccu deve esse faciule da applicà uniformemente nantu à a superficia di u stampu.
Resistenza à u calore:
L'agente distaccante deve resiste à l'alte temperature implicate in u prucessu di stampaggio senza degradà si.
Resistenza à e macchie:
L'agente di distaccu deve impedisce a contaminazione o a macchiatura di u pruduttu stampatu.
Bona stampabilità è alta efficienza di pruduzzione:
L'agente di distaccu deve facilità u prucessu di stampaggio è cuntribuisce à una alta efficienza di pruduzzione.
Bona stabilità:
Quandu s'utilizeghja cù altri additivi è materiali, l'agente di distaccu deve mantene proprietà fisiche è chimiche stabili.
Non infiammabilità, bassu odore è bassa tossicità:
L'agente di distaccu deve esse ininflammabile, emette pochi odori è esse pocu tossicu per assicurà a sicurezza è u cunfortu di i travagliadori.
Cuntattateci per l'agente di liberazione.
Numeru di telefunu: +8615823184699
Email: marketing@frp-cqdj.com
situ web: www.frp-cqdj.com
Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2024