Agente di liberazionehè una sustanza funziunale chì agisce cum'è una interfaccia trà un muffa è u pruduttu finitu. L'agenti di liberazione sò resistenti chimicamente è ùn si dissolvi micca in cuntattu cù diversi cumpunenti chimichi di resina (in particulare stirene è amine). Anu ancu pussede resistenza à u calore è à u stress, facendu menu prubabile di descompone o di usu. L'agenti di liberazione aderiscenu à u moldu senza trasfiriri à e parti processate, assicurendu chì ùn interferiscenu micca cù a pittura o altre operazioni di trasfurmazioni secundariu. Cù u rapidu sviluppu di prucessi cum'è l'iniezione, l'estrusione, a calandratura, a compressione è a laminazione, l'usu di l'agenti di liberazione hè aumentatu significativamente. In termini simplici, un agente di liberazione hè un revestimentu d'interfaccia appiicatu à e superfici di dui oggetti chì tendenu à appiccicà. Permette à e superfici di separà facilmente, restanu lisci, è mantenenu puliti.
Applicazioni di l'Agenti di Liberazione
Agenti di liberazionesò largamente utilizati in diverse operazioni di stampatura, cumpresi u funziunamentu di metalli, schiuma di poliuretano è elastomeri, plastichi rinfurzati cù fibra di vetru, termoplastici stampati in iniezione, fogli in vacuum è profili estrusi. In u molding, altri additivi plastichi cum'è i plastificanti volte migranu à l'interfaccia. In tali casi, un agente di liberazione di a superficia hè necessariu per sguassà.
Classificazione di l'agenti di liberazione
Per usu:
Agenti di liberazione interna
Agenti di liberazione esterni
Per durabilità:
Agenti di liberazione cunvinziunali
Agenti di liberazione semi-permanenti
Per forma:
Agenti di liberazione basati in solventi
Agenti di liberazione à l'acqua
Agenti di liberazione senza solventi
Agenti di liberazione di polvere
Paste agenti di liberazione
Per sustanza attiva:
① Serie di silicone - principalmente composti di silossanu, oliu di silicone, resina di silicone oliu di silicone ramificatu di metil, oliu di metil-silicone, oliu di metil-silicone emulsionatu, oliu di metil-silicone chì cuntene idrogenu, grassu di silicone, resina di silicone, gomma di silicone, soluzione di toluene di gomma di silicone.
② Serie di cera - vegetale, animali, paraffina sintetica; paraffina microcristallina; cera di polietilene, etc.
③ Serie di fluoru - u megliu rendimentu di isolamentu, contaminazione minima di muffa, ma costu altu: politetrafluoroetilene; polvere di fluororesina; rivestimenti di fluororesina, etc.
④ Serie di tensioattivi - sapone metallico (anionico), derivati EO, PO (non ionici)
⑤ Serie di polvere inorganica - talcu, mica, caolin, argilla bianca, etc.
⑥ Serie Polyether - mischi di polietere è oliu grassu, bona resistenza à u calore è à a chimica, principarmenti utilizati in certi industrii di gomma cù restrizioni à l'oliu di silicone. Costu più altu paragunatu à a serie di l'oliu di silicone.
Requisiti di Prestazione per l'Agenti di Liberazione
A funzione di un agentu di liberazione hè di separà u pruduttu guaritu, modellatu da u moldu, risultante in una superficia liscia è uniforme nantu à u pruduttu è assicurendu chì u moldu pò esse usatu parechje volte. I requisiti di prestazione specifichi sò i seguenti:
Pruprietà di liberazione (lubricità):
L'agente di liberazione deve furmà una filma fina uniforme è assicura chì ancu l'articuli moldati in forma cumplessa anu dimensioni precise.
Bona durabilità di liberazione:
L'agente di liberazione deve mantene a so efficacità annantu à parechji usi senza avè bisognu di riapplicazioni frequenti.
Superficie liscia è estetica:
A superficia di u pruduttu modelatu deve esse liscia è esteticamente piacevule, senza attruvarà a polvera per via di a viscosità di l'agente di liberazione.
Eccellente Compatibilità Post-Trattamentu:
Quandu l'agente di liberazione si trasferisce à u pruduttu stampatu, ùn deve micca affettà negativamente i prucessi successivi, cum'è l'electroplating, stampa à caldu, stampa, rivestimentu, o bonding.
Facilità d'applicazione:
L'agente di liberazione deve esse faciule d'applicà uniformemente nantu à a superficia di u moldu.
Resistenza à u calore:
L'agentu di liberazione deve resiste à e alte temperature implicate in u prucessu di moldura senza degradazione.
Resistenza a macchia:
L'agente di liberazione deve prevene a contaminazione o a macchia di u pruduttu stampatu.
Bona moldabilità è alta efficienza di produzzione:
L'agente di liberazione deve facilità u prucessu di mudificazione è cuntribuisce à una alta efficienza di produzzione.
Bona stabilità:
Quandu s'utilice cù altri additivi è materiali, l'agente di liberazione deve mantene e proprietà fisiche è chimiche stabili.
Non-infiammabilità, bassu odore è bassa tossicità:
L'agente di liberazione ùn deve esse micca infiammabile, emette odori bassi, è esse bassu in toxicità per assicurà a sicurità è u cunfortu per i travagliadori.
Cuntattateci per l'Agente di Liberazione.
Numeru di telefunu: + 8615823184699
Email: marketing@frp-cqdj.com
U situ web: www.frp-cqdj.com
Tempu di posta: 07-07-2024