page_banner

nutizie

Roving tissutuhè un tipu specificu di roving tissutu fattu daE-fibre di vetru.roving single-end in fasci di fibre spessi chì sò tessute in una orientazione 00/900 (orditu è ​​trama) assai simili à i tessili standard nantu à un tela di tessitura.Roving E-glass en fibre de verrehè un materiale di rinforzu specializatu cruciale in a produzzione di materiali compositi.

Alt title属性:Woven Roving

Quandu si usaRoving tissé en verre Ein a fabricazione di composti, hè tipicamente impregnatu cù una resina (cum'è epossidichi) per creà un materiale compositu forte è durable.

Alt title属性:Fibreglass Woven Roving

U prucessu di pruduzzione generalmente implica i seguenti passi:

Pruduzzioneroving tissutuda fiberglass roving implica tessitura di ufili di roving continuuin un tela cù un mudellu specificu.

Preparazione di a materia prima:

Cumincià cùRoving en fibre de verre E, un fasciu divetru cuntinuufilamenti senza torsioni.
U roving hè tipicamente rivestitu cù un materiale di dimensionamentu per migliurà a so cumpatibilità cù a matrice di resina in u compostu finali è per prutege i filamenti durante u processu.

Warping:

Uvaghjime cuntinuuè avvolto su travi di ordito.Queste travi tenenu u roving sottu tensione, è u nùmeru di filamenti nantu à ogni fasciu determina a larghezza è u pesu di u tessulu roving finali.

Tessitura:

Aduprate machini di tessitura per intrecciare i filamenti di filamenti di urdi (longitudinale) è di trama (trasversali) per furmà u tessulu roving.
U mudellu di tessitura hè tipicamenti un mudellu simplice sopra è sottu, chì crea una struttura di griglia quadrata o rettangulare.

Alt title属性:Fibre di vetro Tissu Roving Cloth

Applicazione di taglia (opzionale):

Sicondu i requisiti specifichi di l'applicazione, una applicazione di dimensionamentu supplementu pò esse realizata dopu a tessitura per rinfurzà a cumpatibilità di l'applicazione.roving tissutucù sistemi di resina specifichi.

Rolling and Inspection:

Uroving tissutuhè rotulatu nantu à grandi rotuli per facilità di manipulazione, trasportu è ulteriore trasfurmazioni.

Applicazione

Roving in fibra di vetrotrova applicazioni in diverse industrii induve l'alta forza è u rinfurzamentu hè necessariu.Alcune applicazioni cumuni includenu:

Industria marina:

Scafi di barca:Roving in fibra di vetrohè spessu usata per rinfurzà i scafi di i battelli, chì furnisce forza è durabilità per sustene l'estresse di l'ambienti marini.
Componenti marini: Hè utilizzatu in a custruzzione di diversi cumpunenti marini, cum'è ponti, bulkheads, è transoms.

Industria automobilistica:

Cumpunenti di u veiculu:Roving in fibra di vetrohè impiegatu in a fabricazione di cumpunenti di l'automobile, cumpresi pannelli di corpu, parti interni è elementi strutturali.
Custom Car Parts: Hè adupratu per creà pezzi è pannelli persunalizati per veiculi specialità o d'alta prestazione.

Custruzzione è Infrastruttura:

Materiali di custruzzione:Roving in fibra di vetrorinforza i materiali di custruzzione, cum'è pannelli, tubi è tanki, cuntribuiscenu à a forza è a durabilità aumentata.
Infrastruttura: Hè adupratu in a custruzzione di ponti, tunnel è altri cumpunenti di l'infrastruttura.

Industria aerospaziale:

Cumpunenti di l'aeronautica:Roving in fibra di vetrohè utilizatu in l'industria aerospaziale per rinfurzà i cumpunenti, cum'è e sezioni di fuselli, l'ali è e strutture internu.

Nave spaziale: pò esse usata in a custruzzione di certi cumpunenti di a nave spaziale.

Energia eolica:

Pale di turbine eoliche:Roving in fibra di vetrohè comunmente utilizatu in a fabricazione di pale di turbine eoliche, furnisce a forza è a rigidità necessaria.

Sport è Recreazione:

Articuli sportivi:Roving in fibra di vetrohè utilizatu in a produzzione di articuli sportivi cum'è kayaks, canoe, è altri equipaghji recreativi.

Biciclette Composite: Hè impiegata in a custruzzione di frames di bicicletta ligeri è d'altu rendiment.

Applicazioni industriali:

Tanks and Containers: Roving in fibra di vetro hè utilizatu in a fabricazione di tanki è cuntenituri per u almacenamentu è u trasportu di liquidi è chimichi.

Equipamentu industriale: Hè impiegatu in u rinfurzamentu di diversi cumpunenti di l'equipaggiu industriale.

Applicazioni varie:

Fabricazione persunalizata:Roving in fibra di vetrohè spessu usatu in prughjetti di fabricazione persunalizata induve una cumminazione di forza è moldabilità hè necessaria.

Arte è Scultura: Artisti è scultori ponu adupràroving tissutu di fibra di vetruper creà strutture forti è ligere.

Queste applicazioni mettenu in risaltu a versatilità di u roving in fibra di vetru chì furnisce rinforzu è forza à una larga gamma di prudutti in diverse industrie.A scelta specifica diroving tissutuè u prucessu di fabricazione pò varià secondu e esigenze di ogni applicazione.

I nostri prudutti

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu / WhatsApp: + 8615823184699

E-mail:marketing@frp-cqdj.com

situ web:www.frp-cqdj.com


Tempu di post: 16-Jan-2024

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA