page_banner

nutizie

Cum'è un materiale cumpostu,resina poliester insaturatahè stata bè utilizata in rivestimenti, plastica rinfurzata cù fibra di vetru, petra artificiale, artighjanali, è altri campi.In ogni casu, u culore giallu di resini insaturati hè sempre statu un prublema per i pruduttori.Sicondu l'esperti, i causi abituale di ingiallimentu di resine insaturate includenu i seguenti:

1. Duranti u prucessu di sintesi di l'esterificazione di a resina insaturata, per via di l'invecchiamentu termale giallu causatu da a temperatura alta, a temperatura generale di esterificazione di a resina insaturata hè 180 ~ 220 ° o ancu più altu, à questa temperatura, a resina hè faciule per vultà gialla per via. à l'anziane termale, affettendu l'aspettu di i prudutti di resina.

2. L'ingiallimentu causatu da l'esposizione di a resina à i raghji ultravioleti hè principalmente causatu da a prisenza di anelli di benzene in a resina (inclusi l'acidi dibasici aromatici / anidridi è l'anelli di benzene introduttu da l'estirene), chì pò esse dovutu à l'ossidazione termale di l'aromaticu. composti à alta temperatura.A degradazione, hè propensu à e transizioni elettroniche, facendu a resina gialla.

3. In u prucessu di pruduzzione di resina, a materia prima sò esposti à l'ossigenu per via di u poviru rendiment di sigillatura di u dispusitivu.A catena moleculare di poliester insaturatu generale cuntene micca solu gruppi di ester, gruppi di meridiani è gruppi di antilopi, ma ancu doppiu ligami è anelli aromatici.Hè sottumessu à a degradazione ossidativa termale, è a prestazione ovvia hè chì u culore di a resina diventa gialla.

4. L'influenza di l'additivi cum'è l'antioxidanti, l'inhibitori di polimerizazione, l'agenti curativi, etc. L'antioxidanti amine sò facilmente cunvertiti in radicali liberi di nitroxide per u culore di u pruduttu.Inibitori di polimerizazione cumunimenti utilizati, cum'è hydroquinone, sò Ossidazione in quinones in a prisenza di quinones, chì elli stessi anu culore, affettendu cusì u culore di a resina.Certi pruduttori di l'agenti di curazione anu sempre aduprà sistemi di perossidu di acilu-ammina terziaria è sistemi di sapone di metallo perossidu di cetone.Resina culurata, faciule da colore.

Di sicuru, ci sò altre ragiuni chì causanu a resina per giallu.In generale, l'ossigenu termale è i raghji ultravioleti sò i mutivi principali di u giallu.L'acidu dibasicu saturatu (o l'anhydride d'acidu) hè utilizatu invece di l'acidu dibasicu aromaticu (o l'anidride d'acidu), ancu s'ellu pò esse usatu in una certa misura, u culore di a resina pò esse più ligera, ma cunsiderendu diversi fatturi, cum'è u rendiment di resina è costu, stu mètudu ùn hè micca ideale.

Sicondu l'esperti, in più di riempimentu di gas inerte in u prucessu di produzzione è di almacenamento per impediscenu u cuntattu cù l'ossigenu quantu pussibule, un metudu più efficau hè di aghjunghje antioxidanti è assorbitori ultravioletti, chì ponu efficacemente impediscenu l'ingiallimentu di u poliester ritardatu.Soluzioni anti-ingiallimentu consigliate da esperti per resine insaturate sò:

L'antioxidanti chì ùn cuntenenu micca amine sò selezziunati, è l'antioxidanti primari è ausiliari sò usati in cumbinazioni.L'antioxidanti primari sò generalmente fenoli impediti, chì ponu catturà i radicali liberi di perossu;l'antioxidanti ausiliarii sò phosphites, chì Mentre si decompone l'idroperossidu, pò ancu chelate i ioni metallici per impediscenu a resina da a decolorazione oxidativa.Se vulete migliurà più a resistenza di u giallu è a resistenza di u clima, hè cunsigliatu per aghjunghje un absorber UV.Aghjunghjendu un assorbitore UV pò inibisce in modu efficace u fenomenu di ingiallimentu di i materiali polimeri sottu l'azzione di i raghji ultravioletti, è furnisce una prutezzione eccellente à u pruduttu, prevenendu in modu efficace. di u pruduttu, è hà un bonu effettu sinergicu quandu s'utilice inseme cù antioxidanti.Di sicuru, l'usu di l'antiossidanti è l'absorbitori UV ùn pò micca risolve fundamentalmente u prublema di u giallu, ma in un certu intervallu, pò ancu prevene efficacemente l'ingiallimentu ossidativu di i prudutti di poliester insaturati, mantene a trasparenza di l'acquerella di u produttu è migliurà a qualità di u pruduttu.gradu.

I nostriresine poliestere insaturatesò dispunibuli in una varietà di mudelli, è ancu di resine non-gialle, cum'è a siguenti:

poliester

 

Producemu ancuroving diretta in fibra di vetro,tappetini in fibra di vetru, maglia di fibra di vetru, èroving tissutu di fibra di vetru.

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu: +8602367853804

Email:marketing@frp-cqdj.com

Web: www.frp-cqdj.com


Tempu di post: May-10-2022

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA