page_banner

nutizie

CQDJ, un fabricatore leader di materiali cumpostiè composti avanzati, hà participatu di pocu tempu à e mostre JEC World 2023 tenute in u Centre d'Exhibition Paris Nord Villepinte da u 25 à u 27 di marzu di u 2023.

 JEC World 20231

 

L'avvenimentu hà participatu più di 40 000 prufessiunali da diverse industrii, cumprese l'aerospaziale, l'automobile, a custruzzione è u trasportu.L'esposizione JEC World 2023 hà furnitu una opportunità unica per CQDJ per mostrà e so ultime innovazioni è tecnulugia in u campu dimateriali cumposti.

 JEC World 20232

Alt: CQDJ Fibra di vetru

U stand di CQDJ in l'eventu hà prisentatu una gamma di prudutti, cumprese i plastichi rinfurzati cù fibra di vetru (GFRP) cum'èroving in fibra di vetru, stuoie di fibra di vetru, maglia di fibra di vetru, tissu di fibra di vetro,eccetera.Quessi sò largamente usati in applicazioni d'alta prestazione cum'è aerei, automobili è turbine di ventu.A cumpagnia hà ancu dimustratu a so cumpetenza in u disignu è a fabricazione di soluzioni persunalizate per risponde à esigenze specifiche di i clienti.

 JEC World 20233

Alt: CQDJ Fibra di vetru

 

À l'esposizione, i rapprisentanti di CQDJ anu impegnatu cù i visitatori è l'esperti di l'industria, discutendu l'ultime tendenze è avanzamenti in u campu dimateriali cumposti.L'esperti tecnichi di a cumpagnia anu furnitu insights in i prucessi di cuncepimentu, di fabricazione è di prova implicati in a produzzione di composti d'altu rendiment.

 

Inoltre, CQDJ hà urganizatu una seria di presentazioni è seminarii per mostrà e so suluzioni è tecnulugia innovadora.I seminarii copreu temi cum'è materiali compositi avanzati, strutture ligeri è fabricazione additiva.

 JEC World 20234

In generale, a participazione di CQDJ à a mostra JEC World 2023 hè stata un grande successu, chì permette à a cumpagnia di cunnetta cù i clienti potenziali, i partenarii è l'esperti di l'industria, è di mostra e so ultime innovazioni è tecnulugia.L'avvenimentu hà furnitu insights preziosi nantu à l'ultime tendenze di l'industria, chì permettenu CQDJ per cuntinuà à innuvà è guidà in u campu di i materiali composti.

 

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu / WhatsApp: + 8615823184699

Email: marketing@frp-cqdj.com

situ web:www.frp-cqdj.com


Tempu di post: 11-May-2023

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA