page_banner

nutizie

E caratteristiche impurtanti di a fibra di vetruvergai materiali sò:

Canna di Fibra di Vetru Flessibile Solida ingrossu

df (2)

(1) Prutegge a salute di i travagliadori

A fibra di vetru senza alkali stessu hà e caratteristiche di una forte forza di tensione, senza arrughe è frattura, resistenza à a vulcanizazione, senza fumu, senza alogeni, non tossicu, ossigenu puru, incombustible è bonu insulazione.I travagliadori sò sani è l'incidenza di e malatie occupazionali hè ridutta.A cuntrariu di i prudutti d'amianto, hè estremamente dannusu per u corpu umanu è l'ambiente.

(2) A prova di splash, prutezzione multipla

A struttura di silicone nantu à a superficia di u tubu di fibra di vetru cuntene "gruppi organici" è "strutturi inorganici".Sta cumpusizioni spiciali è a struttura moleculare facenu unisce e caratteristiche di a materia urganica cù a funzione di a materia inorganica.Comparatu cù altri materiali polimeri, a so caratteristica più impurtante hè a so resistenza à a temperatura alta.Cù u ligame di siliciu-ossigenu (SI-O) cum'è a struttura di a catena principale, l'energia di u ligame di u ligame CC hè 82,6 kcal / mol, è l'energia di u ligame di u ligame SI-0 hè 121 kcal / mol in silicone, cusì a so alta stabilità termale. , i ligami chimichi di e molécule ùn saranu micca rotti o decomposti sottu à alta temperatura (o esposizione à a radiazione).U silicone ùn hè micca solu resistente à e alte temperature, ma ancu à e basse temperature, è pò esse usatu in una larga gamma di temperatura.Ch'ella sia e proprietà chimiche o fisiche è meccaniche, u cambiamentu cù a temperatura hè assai chjuca.

(3) A prova di splash, prutezzione multipla

Hè un excelente materiale insulating è hè utilizatu per fà insulators.Hè ancu prutegge e boni proprietà dielettriche à alta frequenze.Havi una bona permeabilità di micru è hè stata largamente usata in radomes.

(4) Bon rendimentu termale

FRP hà una conductività termale bassu, 1,25 ~ 1,67KT / (M·H·K) à a temperatura di l'ambienti, è solu 1/100 ~ 1/1000 di metallu hè un materiale d'insulazione termale eccellente.In u casu di a temperatura ultra-alta istantanea, hè una prutezzione termale ideale è materiale resistente à l'ablation, chì pò prutege a nave spaziale da l'erosione di u flussu d'aria à alta velocità sopra à 2000 °C.

Utilizà u pruduttu durable è praticu

A qualità crea u futuru, l'integrità crea a marca

I prudutti sò adattati per: tende all'aperto, aquiloni, ombrelli, bandiere, reti di pratica di golf, bagagli, passeggini, mudelli di ghjoculi, vele, pale di fan, droni, prudutti elettronici di cumunicazione, greening di ingegneria municipale, guardrails, oleodotti, serre agricole, etc. .

df (1)

PERCHÈ SCEGLIE NOI

persunalizazione di trasfurmazioni: persunalizà i prudutti secondu i vostri bisogni

Materiali d'alta qualità: i prudutti sò fatti di materiali d'alta qualità

Post-vendita perfetta: un annu di garanzia, supportu tecnicu

Lavorazione squisita: prudutti machinati di precisione, più pratichi

Producemu ancuroving diretta in fibra di vetro,tappetini in fibra di vetru, maglia di fibra di vetru, èroving tissutu di fibra di vetru.

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu: +8602367853804

Email:marketing@frp-cqdj.com

Web: www.frp-cqdj.com


Postu tempu: Apr-24-2022

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA