page_banner

nutizie

Mat cuntinuu in fibra di vetruhè un novu tipu di materiale di rinforzu non-tessutu di fibra di vetru per i materiali compositi.Hè fattu di fibre di vetru cuntinuu distribuite aleatoriamente in un cercolu è ligatu cù una piccula quantità di adesivu da l'azzione meccanica trà e fibre crude, chì hè chjamatu mat continuu.Hè appartene à u pruduttu naziunale high-tech è novu pruduttu.
gai1
Tappetino in fibra di vetro tagliata a filihè un tipu di materiale di rinfurzà chì hè tagliatu in una certa lunghezza di fibre tritate da filamenti di fibra di vetru è ligatu da un legante in polvere o un legante di emulsione.
gai2
Pudemu vede a sfarenza evidenti trà i dui tipi di stuoie da a definizione di basa sopra.Ancu s'ellu sò tramindui fatti di sita cruda, unu hà passatu u cut cut, è l'altru ùn hà micca passatu u cut cut.
Avà presentemu i dui tippi di stuoie in termini di prestazione!

1. Mat cuntinuu
(1) U pruduttu hè resistente à lacrime, perchè i filamenti di mat cuntinuu sò continuamente looped, isotropicu è altu in forza (a forza hè di circa 1-1,5 volte quella di stufa di filamenti chopped), è resistente à lacrime.
(2) U finitu di a superficia di u pruduttu hè altu è pò esse usatu per superfici decorattivi.
(3) Designability di u produttu.Pò esse usatu per e diverse esigenze di u produttu è i prucessi di mudificazione attraversu u cambiamentu di a strata di mat è a strettezza è diversi adesivi, cum'è a pultrusione, RTM, fusione in vacuum, è molding.
(4) Hè faciule da taglià, hà una bona flessibilità è un revestimentu di film, hè faciule da furmà, è pò adattà à mudelli più cumplessi.

2. Prestazione di stufa di filamenti chopped
(1)Tappetini di fili tagliati
ùn anu micca i punti intrecciati stretti di tessuti, è sò faciuli d'assorbà a resina.U cuntenutu di resina di u pruduttu hè grande (50-75%), cusì chì u pruduttu hà una bona prestazione di sigillatura è senza perdite, è rende u pruduttu resistente à l'acqua è altri media.U rendiment di corrosione hè migliuratu, è a qualità di l'apparenza hè ancu migliurata.
(2) U tappettu di filu chopped ùn hè micca cusì densu cum'è u tela, per quessa hè faciule d'ingrossu quandu s'utilice per fà prudutti rinfurzati, è u prucessu di produzzione di u tappettu di filamentu chopped hè menu di quellu di u tela, è u costu hè ancu più bassu.L'usu di u tappettu di filu chopped pò riduce u costu di u pruduttu.
(3) I fibri in u tappettu di filu chopped ùn sò micca direzzione, è a superficia hè più ruvida di u tela, cusì l'aderenza interlayer hè bona, perchè u pruduttu ùn hè micca faciule da delaminate, è a forza di u pruduttu hè isotropicu.
(4) I fibri in u tappettu di strand chopped sò discontinui, cusì dopu chì u pruduttu hè dannatu, l'area dannata hè chjuca è a forza hè ridutta menu.
(5) A permeabilità di a resina, a permeabilità di a resina hè bona, a velocità di infiltrazione hè rapida, a velocità di curazione hè accelerata, è l'efficienza di a produzzione hè migliurata.In generale, a velocità di infiltrazione di resina hè menu o uguale à 60 seconde.
(6) U rendimentu di filmu, u rendiment peritoneale hè bonu, faciule da cutà, faciule da custruisce, adattatu per fà prudutti cù forme cumplesse
 
U funziunamentu di i dui mats hè diversu, è ci sò evidenti diffirenzii in usu.Mats cuntinui di fibra di vetru sò usati principalmente in profili di pultrusione, prucessi RTM, trasformatori di tipu seccu, mentre stuoie di filamenti di fibra di vetrusò soprattuttu aduprati in a manu lay-up molding, molding, board-made machine è altri lochi.
Chongqing Dujiang Composites Co., Ltd.
Cuntatta ci:
Email:marketing@frp-cqdj.com
WhatsApp: + 8615823184699
Tel: +86 023-67853804

Web di a cumpagnia:www.frp-cqdj.com

 

 

 

 


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA