page_banner

nutizie

fibre di vetro intrecciate roving

Lay-up hand-up hè un prucessu sèmplice, ecunomicu è efficaci FRP molding chì ùn esige micca assai equipaggiu è investimentu di capitale è pò ottene un ritornu di u capitale in pocu tempu.

1.Spraying è pittura di gel coat

Per migliurà è abbellisce u statu di a superficia di i prudutti FRP, aumentà u valore di u pruduttu, è per assicurà chì a capa interna di FRP ùn hè micca erode è allargà a vita di serviziu di u pruduttu, a superficia di travagliu di u pruduttu hè generalmente fatta. in una strata cù pasta di pigmentu (pasta di culore), altu cuntenutu di resina di a capa adesiva, pò esse resina pura, ma ancu rinfurzata cù feltru di superficia.Questa strata hè chjamata strata di gel coat (chjamata ancu strata di superficia o strata decorativa).A qualità di a capa di gel coat affetta direttamente a qualità esterna di u pruduttu è a resistenza di u clima, a resistenza à l'acqua è a resistenza à l'erosione di i media chimichi, etc. Per quessa, i seguenti punti deve esse nutatu quandu spraying o pitture a capa di gel coat.

2.Determinazione di a strada di u prucessu

U percorsu di u prucessu hè in relazione cù diversi fatturi, cum'è a qualità di u produttu, u costu di u produttu è u ciculu di produzzione (efficienza di produzzione).Dunque, prima di urganizà a produzzione, hè necessariu avè una cunniscenza cumpleta di e cundizioni tecniche (ambienti, temperatura, mediu, carica ...…, etc.), struttura di u produttu, quantità di produzzione è cundizioni di custruzzione quandu u pruduttu hè adupratu, è dopu l'analisi. è ricerca, in ordine per determinà u schema di prucessu di muffa, in generale, i seguenti aspetti deve esse cunsideratu.

3.U cuntenutu principali di disignu prucessu

(1) Sicondu i requisiti tecnichi di u pruduttu per selezziunà i materiali apprupriati (materiali di rinforzu, materiali strutturali è altri materiali ausiliari, etc.).In a selezzione di materie prime, i seguenti aspetti sò principarmenti cunsiderati.

①Se u pruduttu hè in cuntattu cù i media acidi è alkalini, u tipu di media, a cuncentrazione, a temperatura di usu, u tempu di cuntattu, etc.

②Sia ci sò esigenze di prestazione cum'è a trasmissione di luce, ignifuga, etc.

③In termini di proprietà meccaniche, sia di carica dinamica o statica.

④Con o senza prevenzione di fughe è altre esigenze speciali.

(2) Determinate a struttura di u moldu è u materiale.

(3) A scelta di l'agente di liberazione.

(4) Determinà u sistema di cura di resina è u sistema di cura.

(5) Sicondu u gruixu di u produttu è i requisiti di forza, determina a varietà di materiali di rinforzu, specificazioni, u numeru di strati è a manera di mette i strati.

(6) Preparazione di prucedure di prucessu di mudificazione.

4. Sistema di pasta di plastica rinfurzata cù fibra di vetru

U lay-up di a manu hè un prucessu impurtante di u prucessu di modellazione di pasta a manu, deve esse una bona operazione per ottene un cuntenutu di resina veloce, precisu, uniforme, senza bolle evidenti, senza impregnazione povera, senza danni à a fibra è a superficia di u produttu piatta, per assicurà a qualità. di i prudutti.Per quessa, ancu s'è u travagliu di gluing hè simplice, ùn hè micca troppu faciule per fà i prudutti bè, è deve esse pigliatu in seriu.

(1) Cuntrolla di spessore

Fibra di vetruU cuntrollu di u spessore di i prudutti di plastica rinfurzata, hè u prucessu di cuncepimentu di pasta di manu è u prucessu di produzzione hà da scontru prublemi tecnichi, quandu sapemu u spessore necessariu di un pruduttu, hè necessariu di calculà per determinà a resina, u cuntenutu di riempimentu è u materiale di rinforzu utilizatu in e specificazioni. , u numeru di strati.Allora calculate u so grossu apprussimativu secondu a formula seguente.

(2) Càlculu di dosage di resina

A dosa di resina di FRP hè un paràmetru di prucessu impurtante, chì pò esse calculatu da i seguenti dui metudi.

A calculata secondu u principiu di riempimentu di gap, a formula per calculà a quantità di resina, cunnosce solu a massa di l'unità di area di tela di vetru è u spessore equivalente (una capa divetrufibratela equivalente à u gruixu di u pruduttu), pudete calculà a quantità di resina cuntenuta in FRP

B hè calculatu prima di calculà a massa di u pruduttu è determinendu u cuntenutu percentuale di massa di fibra di vetru.

(3)Vetrufibrasistema di pasta di tela

fibre di vetro intrecciate roving

Products cù gelcoat layer, gelcoat ùn pò esse mischjà cù impurità, paste prima di u sistemu deve impedisce a contaminazione trà u stratu di gelcoat è a strata di backing, per ùn causari ligame poviru trà i strati, è affettanu a qualità di i prudutti.A strata di gel coat pò esse rinfurzata cùsuperficiamat.Sistema Paste deve esse attentu à l'impregnation di resina di fibre di vetru, prima fate l'infiltrazione di resina di tutta a superficia di u fasciu di fibre, è poi fate l'aria in u fasciu di fibra rimpiazzatu cumplettamente da a resina.Hè assai impurtante per assicurà chì a prima capa di materiale di rinfurzà hè cumplettamente impregnata di resina è strettamente adattata, soprattuttu per certi prudutti per esse usatu in cundizioni di temperatura più altu.Pover impregnation è poviru lamination pò lascià aria intornu à u stratu di gelcoat, è sta aria lasciata daretu pò causari bolle d'aria durante u prucessu di curing è usu di u pruduttu per via di espansione termale.

Sistema di lay-up a manu, prima in u stratu di gel coat o a superficia formante di muffa cù una spazzola, raschiu o rullu d'impregnazione è un altru strumentu di pasta di manu, rivestitu uniformemente cù una strata di resina preparata, è dopu mette una strata di materiali di rinforzu tagliati (cum'è strisce diagonali, pannu sottile o superficia feltru, etc.), seguita da furmà arnesi sarà spazzolata flat, pressatu, cusì ch'ellu si adatta strettamente, è attenti à l'esclusione di bolle d'aria, cusì chì u tela di vetru cumplettamente impregnated, micca dui o più strati di materiali di rinfurzà à u listessu tempu Posa.Repetite l'operazione sopra, finu à u gruixu necessariu da u disignu.

Se a geometria di u pruduttu hè più cumplessa, certi lochi induve u materiale di rinforzu ùn hè micca stallatu, e bolle ùn sò micca faciuli d'escludiri, i forbici ponu esse aduprati per taglià u locu è fate u pianu, deve esse nutatu chì ogni capa deve esse. esse staggered parti di u cut, per ùn causà perdita di forza.

Per i pezzi cù un certu angulu, pò esse pienufibra di vetru e resina.Se certi parti di u pruduttu sò relativamente grande, ponu esse addensati o rinfurzati in a zona per risponde à i bisogni di l'usu.

Cume a direzzione di a fibra di tela hè diversa, a so forza hè ancu diversa.A direzzione di posa di utela di fibra di vetruusatu è u modu di pona deve esse fattu secondu à i bisogni prucessu.

(4) trasfurmazioni di cucitura di volta

U listessu stratu di fibre cum'è cuntinuu pussibule, evite micca arbitrariamente tagliatu o spliced, ma per via di a dimensione di u pruduttu, a cumplessità è altre ragioni di e limitazioni per ghjunghje, u sistema di pasta pò esse pigliatu quandu u butt pone, a cucitura di a volta deve esse. esse staggered finu à a pasta à u gruixu necessariu da u pruduttu.Quandu l'incolla, a resina hè impregnata cù arnesi cum'è spazzole, rulli è rulli di bolle è e bolle d'aria sò drenate.

Sè u requisitu di forza hè altu, in ordine per assicurà a forza di u pruduttu, u giuntu lap deve esse usata trà dui pezzi di tela, a larghezza di u lap joint hè di circa 50 mm.à u listessu tempu, u giuntu di a volta di ogni strata deve esse staggered quant'è pussibule.

(3)Lay-up a manudifilu tagliatu mats 

pruduzzione di stufa di fibra di vetru

Quandu s'utilice short cut felt cum'è materiale di rinfurzà, hè megliu aduprà diverse dimensioni di rulli di impregnazione per u funziunamentu, perchè i rulli di impregnazione sò particularmente efficaci per escludiri e bolle in a resina.Se ùn ci hè micca un tali strumentu è l'impregnazione deve esse fatta da spazzola, a resina deve esse appiicata da u metudu di spazzola puntuale, altrimenti i fibri seranu missed up and dislocated in modu chì a distribuzione ùn hè micca uniforme è u gruixu ùn hè micca listessu.U materiale di rinfurzà pusatu in u cantonu prufondu internu fora, se a spazzola o u roller d'impregnazione hè difficiule di fà si adatta strettamente, pò esse lisciatu è pressatu cù a manu.

Quandu trasmettenu u lay-up, aduprate u rullu di cola per applicà a cola nantu à a superficia di u moldu, poi mette manualmente u tappettu tagliatu. pezza nantu à u moldu è liscia, dopu aduprate u rullu di cola nantu à a cola, rotulà ripetutamente avanti è avanti, in modu chì a cola di resina hè immersa in u tappettu, dopu aduprate u rullu di bolle di cola per strincà a cola in u tappettu. a superficia è scaricate e bolle d'aria, poi cola a seconda capa.Sè scuntrà u cantonu, pudete strappare a matta a manu per facilità l'imballaggio, è a volta trà dui pezzi di matta hè di circa 50 mm.

Parechji prudutti ponu ancu adupràstuoie di fili tagliatiè vitru fibre pannu alternate strati, cume i cumpagnii Japanese paste la barca di pesca hè l 'usu di mètudu paste alterni, hè infurmatu chì u metudu di pruduzzione di i prudutti FRP cù bonu spettaculu.

(6) U sistema di pasta di prudutti di pareti grossi

Spessore di u produttu sottu à 8 mm i prudutti ponu esse formati una volta, è quandu u grossu di u pruduttu hè più grande di 8 mm, deve esse divisu in parechje molding, altrimenti u pruduttu serà guaritu per via di una scarsa dissipazione di u calore porta à scorching, decoloration, affettendu u prestazione di u pruduttu.Per i prudutti cù molding multiple, i burrs è e bolle formate dopu à a prima curazione di pasta deve esse shoveled off prima di cuntinuà à incollà u prossimu pavimentu.In generale, hè cunsigliatu chì u spessore di una moldura ùn deve micca più di 5 mm, ma ci sò ancu resine à bassa liberazione di calore è bassa ritirata sviluppate per a forma di prudutti più grossi, è u grossu di sta resina hè più grande per una moldura.

Chongqing Dujiang Composites Co., Ltd.

Cuntatta ci:

Email:marketing@frp-cqdj.com

WhatsApp: + 8615823184699

Tel: +86 023-67853804

Web:www.frp-cqdj.com


Tempu di Postu: Oct-09-2022

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA