page_banner

nutizie

Fibra di vetruroving direttu hè un tipu di materiale di rinfurzamentu fattu di filamenti di vetru cuntinuu chì sò riuniti inseme è feriti in una sola, grande fascia.Stu fasciu, o "roving", hè tandu rivestitu cù un materiale di dimensionamentu per pruteggiri durante u processu è per assicurà una bona aderenza cù u materiale di matrice chì serà utilizatu.Eccu alcuni di e proprietà diroving diretta di fibra di vetru :

roving diretta in fibra di vetro

 

Alta Forza:Fibre di vetruhannu un altu resistenza tensile è modulu, chì significa ch'elli ponu sustiniri altu stress senza ruttura.Questu li face una scelta eccellente per l'applicazioni di rinforzu induve hè necessaria una alta forza.

Pesu Bassu: Roving direttu di fibra di vetruhè relativamente ligeru, chì face una opzione attraente per l'applicazioni induve u pesu hè una preoccupazione.Paragunatu à altri materiali cum'è l'acciaio,roving diretta di fibra di vetrupò furnisce una forza paragunabile cù un pesu significativamente menu.

Resistenza à a corrosione:Fibre di vetrusò assai resistenti à a corrosione è à l'attaccu chimicu.Questu li face una scelta eccellente per l'usu in ambienti duri induve altri materiali puderanu esse suscettibili à danni.

Alta rigidità:Fibre di vetrusò ancu assai stiff, chì significa chì ponu aiutà à migliurà a rigidità generale è a rigidità di u materiale cumpostu cù quale sò usati.Questu pò esse particularmente utile in applicazioni induve a stabilità dimensionale hè impurtante.

Bona stabilità termica: Fibre di vetruanu un altu puntu di fusione è sò capaci di sustene a temperatura elevata senza perde a so forza o rigidità.Questu li face una scelta eccellente per l'usu in l'applicazioni induve sò previste temperature elevate.

Isolante elettricamente: Fibre di vetru sò eccellenti insulatori elettrici, chì li rende una scelta populari per l'usu in l'applicazioni elettriche è elettroniche induve a conduttività elettrica ùn hè micca desiderata.

In generale,roving diretta di fibra di vetruhè un materiale di rinforzu versatile è assai efficace chì pò esse usatu in una larga gamma di applicazioni.A so alta resistenza, u pesu bassu, a resistenza à a corrosione, a rigidità, a stabilità termica è e proprietà d'isolamentu elettricu facenu una scelta eccellente per parechji tipi diversi dimateriali cumposti.

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu / WhatsApp: + 8615823184699

Email: marketing@frp-cqdj.com

U situ web: www.frp-cqdj.com


Tempu di Postu: Mar-04-2023

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA