page_banner

nutizie

L'applicazioni spray up sò un modu cumuni per applicà roving diretta in fibra di vetro à una superficia.Sta tecnica implica spraying una mistura di resina èroving tritatu nantu à una superficia, è dopu aduprà un rullu o un altru strumentu per liscia a superficia è caccià e bolle d'aria.Eccu alcuni cunsiglii per applicà roving diretta in fibra di vetro  in applicazioni spray up:

Top Tips per l'applicazione di Fibergla1

Alt imagine: spruzzate in fibra di vetru roving

1. Aduprate l'equipaggiu ghjustu:Per ottene u megliu risultati, hè impurtante aduprà l'equipaggiu adattatu per a vostra applicazione spray up.Questu include una pistola spray, una pistola chopper, è un rullu o un altru strumentu di lisciatura.

2. Imbulighjate a resina è u roving bè:Prima di spraying a mistura nantu à a superficia, hè impurtante di mischjà a resina è andendu bè.Questu assicura chì u roving hè uniformemente distribuitu in tutta a mistura, è chì u pruduttu finali hà a forza è a rigidità desiderata.

3. Cuntrolla a temperatura è l'umidità:Sapete chì i livelli di temperatura è umidità ponu fà o rompe u prucessu di guariscenza perresina?Hè vera!Questi dui fatturi ghjucanu un rolu vitale in a determinazione di quantu a vostra resina guariscerà.Mantene un ochju nantu à a temperatura è l'umidità per assicurà un risultatu successu per u vostru prughjettu.

 

Hè impurtante di cuntrullà sti fattori per assicurà chìa resinacura currettamente è u pruduttu finali ottene e proprietà desiderate.

I migliori cunsiglii per l'applicazione di Fibergla2

Alt imagine: roving in fibra di vetro

 

4. Applicà parechje strati:Per ottene a forza è u grossu desiderate, hè spessu necessariu di applicà parechje strati diroving è resina.Ogni strata deve esse permessa di curà prima di applicà u prossimu.

5. Liscia a superficia:Avà chì avete applicatu a capa finale, hè ora di sbarazzà di quelle bolle d'aria fastidiose è ottene quella superficia liscia chì avete sognu.Pigliate un rullu o un strumentu di lisciatura è fate a vostra magia.Cù un pocu di finezza, avarete una finitura impeccabile chì farà brilla u vostru prughjettu !

 

Seguendu sti cunsiglii, pudete assicurà chì a vostra applicazione spray uproving diretta in fibra di vetro hè successu è pruduce i risultati desiderati.

 

Cuntatta ci:

Numeru di telefunu / WhatsApp: + 8615823184699

Email: marketing@frp-cqdj.com

U situ web: www.frp-cqdj.com


Tempu di post: May-19-2023

Inchiesta per a Lista di Prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

CLICCA PER INVIARE UNA RICHIESTA